Hatha flow joga

Pri hatha jogi s kombinacijo in združevanjem telesnega in duhovnega dela iščemo ravnotežje med umom, telesom in duhom. Izvajanje jogijskih položajev (asan) ogreva telo in deluje blagodejno na pravilno poravnavo mišic in hrbtenice, da lahko energija prosto teče. Je pa hatha joga zasnovana tudi tako, da posameznik pride do samo-transformacije tudi skozi pozornost na svoj dih. Ko se osredotočamo na dih, lahko umirimo svoj um in smo resnično prisotni v trenutku

Joga nam na dolgi rok pomaga pri zmanjševanju stresa, omogoča sprostitev, pomaga pri razumevanju samega sebe in seveda izboljšuje tudi našo telesno pripravljenost. Z redno vadbo se naučimo spoštovati svoje fizične omejitve in delamo na tem, da jih premagamo. 


Kratek opis ure
Na začetku se umirimo in posvetimo svojemu dihu, se nato ogrejemo z nežnimi ogrevalnimi vajami ter pozdravi soncu. Temu sledi zaporedje raznovrstnih jogijskih položajev, kjer ostajamo po več dihov. Asane so med seboj povezne v “flow”, kar pomeni, da nežno in usklajeno prehajamo iz enega v drugi položaj na eni strani telesa in ta isti flow ponovimo na drugi strani. Vsak dela po svojih zmožnostih in dobi napotke kako prilagoditi položaj glede na svoje telesne zmožnosti. Na urah se učimo in izvajamo tudi različne dihalne tehnike (pranajamo). Za zaključek se prepustimo več-minutnemu končnemu sproščanju ob prijetnih zvokih meditativne glasbe in po želji tudi vonju blagodejnih eteričnih olj, ki še dodatno pomagajo pri sprostitvi.


Možnosti: