Hatha flow

Je sestavljena je iz telesnega (telesni položaji-asane, dihalne vaje-pranajama) in duhovnega dela. Le-ta igra odločilno vlogo in od njega je v veliki meri odvisen učinek, ki ga dosežemo s telesnimi vajami. S kombinacijo in združevanjem obeh delov razvijamo zavedanje, moč in fleksibilnost. Kombinacija telesne in duševne prakse zmanjšuje stres in omogoča sprostitev. Hatha joga ustvarja ravnotežno moč in občutek dobrega počutja s pomočjo pravilnega prilagajanja in namernega delovanja telesa. Zaporedje položajev (asan) ogrevajo telo in nato delajo na poravnavi mišic in hrbtenice, da lahko energija prosto teče.

Kljub temu, da je počasnejša od vinyasa joge, ne pomeni, da je fizično manj zahtevna. V vsakem položaju se ostaja po več dihov. Asane so med seboj povezne v “flow”, kar pomeni, da nežno in usklajeno prehajamo iz enega v drugi položaj na eni strani telesa in ta isti flow ponovimo na drugi strani.

Hatha joga je zasnovana tako, da posameznik pride do samo-transformacije skozi pozornost na svoj dih. Ko se osredotočite na dih, lahko umirite svoj um in ste bolj prisotni v trenutku. Ta praksa je zato zelo zadovoljujoča in koristna za vse nivoje in letnike jogistov. Vsak dela po svojih zmožnostih. Sam preceni do kod sežejo njegove/njene sposobnosti in se nauči spoštovati svoje fizične omejitve in dela na tem, da jih premaga.

Ena izmed lepih stvari v jogi je, da lahko vedno greste globlje, vedno obstaja način za duhovno rast in preoblikovanje življenje na bolje!


KRATEK OPIS URE

Na začetku ponavadi izvajamo različne dihalne tehnike in ogrejemo fizično telo z nežnimi vajami ter pozdravi soncu (če ga ne znate, ne skrbite, naučili se ga bomo skupaj). Temu sledi zaporedje raznovrstnih jogijskih položajev s povdarkom na pravilni izvedbi v katerih ponavadi ostajamo 3-5 dihov. Vsak jogist lahko izvede izbrane položaje glede na svoje jogijsko znanje in zmožnosti, dobite pa tudi napotke za uporabo pripomočkov kot so odeja, bolster in kvader. Zato je primerna za vse, tudi tiste najbolj “negibljive in zategnjene”. 🙂

Za zaključek se ponavadi prepustimo še 5-10-minutnemu sproščanju ali vodeni meditaciji ob prijetni glasbi in vonju čudovitih eteričnih olj, ki še poglabljajo občutek sproščenosti in pozitivne naravnanosti.


Primerna je za vse nivoje jogistov. Predhodne izkušnje niso potrebne.

URNIK

Napotki za vadbo joge

Koristi hatha joge:

  • povečuje moč
  • povečuje prožnost in mišični tonus
  • Izboljšanje koncentracije in fokusa misli
  • spodbuja telesno in duševno ravnovesje
  • razvija pravilnejšo držo telesa
  • zmanjšuje stres
  • spodbuja občutek sproščenosti in miru
  • povečuje zmogljivost pljuč za boljše dihanje