Hatha flow joga /Celje/

je sestavljena tako, da se lahko pridružite kadarkoli do zapolnitve prostih mest. Predhodne izkušnje niso potrebne in je primerna tudi za začetnike, malo manj za popolne začetnike. Le-ti se lahko pridružite vadbi Hatha flow (začetna), ki je fizično manj zahtevna in se tako naučite osnov in se nato pridružite tej skupinski vadbi.

KRATEK OPIS URE
Na začetku se umirimo in posvetimo svojemu dihu, se nato ogrejemo z nežnimi ogrevalnimi vajami ter pozdravi soncu. Temu sledi zaporedje raznovrstnih jogijskih položajev, kjer ostajamo po več dihov. Asane so med seboj povezne v “flow”, kar pomeni, da nežno in usklajeno prehajamo iz enega v drugi položaj na eni strani telesa in ta isti flow ponovimo na drugi strani. Vsak dela po svojih zmožnostih in dobi napotke kako prilagoditi položaj glede na svoje telesne zmožnosti. Na urah se učimo in izvajamo tudi različne dihalne tehnike (pranajamo). Za zaključek se prepustimo več-minutnemu končnemu sproščanju ob prijetni meditativni glasbi in po želji tudi vonju blagodejnih eteričnih olj, ki še dodatno pomagajo pri sprostitvi.

Težavnostna stopnja: lahkotnejša do srednja – primerna za vse nivoje, saj se prilagaja skupini

Trajanje: od 1. 10. 2019 – junij 2020

Facebook dogodek >

URNIK:

LOKACIJA:


KAJ POTREBUJETE ZA VADBO
Podlogo za jogo in deko (ki jo lahko zložite in na njej sedite pri sedečih položajih, jo podložite pod ramena in komolce pri sveči in se z njo pokrijete med sprostitvijo). Oblecite se v udobna oblačila in po možnosti v več plasti, da se lahko slečete, če vam bo vroče ali oblečete, če bi vas zeblo. Vadili bomo bosi ali v nogavicah.

Če niste prepričani kakšna naj bo podlaga za jogo, lahko za prvič uporabite tudi armaflex oz. podlago za na plažo. Na prvi vadbi pa boste spoznali kakšna joga blazina je primerna.

Dodatni napotki za vadbo joge >