Hatha flow joga (Celje)

Vadbe hatha flow joge so sestavljene tako, da se lahko pridružite kadarkoli do zapolnitve prostih mest. Predhodne izkušnje niso potrebne. Lahko pa se preden začnete z redno vadbo udeležite Začetnega tečaja joge, se tako naučite osnov in se nato pridružite redni skupinski vadbi.

KRATEK OPIS URE
Na začetku se umirimo in posvetimo svojemu dihu, se nato ogrejemo z nežnimi ogrevalnimi vajami ter pozdravi soncu. Temu sledi zaporedje raznovrstnih jogijskih položajev, kjer ostajamo po več dihov. Asane so med seboj povezne v “flow”, kar pomeni, da nežno in usklajeno prehajamo iz enega v drugi položaj na eni strani telesa in ta isti flow ponovimo na drugi strani. Vsak dela po svojih zmožnostih in dobi napotke kako prilagoditi položaj glede na svoje telesne zmožnosti. Na urah se učimo in izvajamo tudi različne dihalne tehnike (pranajamo). Za zaključek se prepustimo več-minutnemu končnemu sproščanju ob prijetni meditativni glasbi in po želji tudi vonju blagodejnih eteričnih olj, ki še dodatno pomagajo pri sprostitvi.

Pri hatha jogi s kombinacijo in združevanjem telesnega in duhovnega dela iščemo ravnotežje med umom, telesom in duhom. Izvajanje jogijskih položajev (asan) ogreva telo in deluje blagodejno na pravilno poravnavo mišic in hrbtenice, da lahko energija prosto teče. Je pa hatha joga zasnovana tudi tako, da posameznik pride do samo-transformacije tudi skozi pozornost na svoj dih. Ko se osredotočamo na dih, lahko umirimo svoj um in smo resnično prisotni v trenutku

Težavnostna stopnja: lahkotnejša do srednja – primerna za vse nivoje, saj se prilagaja skupini

Velikost skupine: srednja – do 12 oseb

Trajanje: od 1. 10. 2019 – junij 2020

URNIK:

  • SREDA ob 19:30 do 20:45

LOKACIJA:

PRISPEVEK:

PRIJAVA:

  • Preko spletne prijavnice in je popolna ob plačani vadnini, kar velja tudi kot potrditev rezerviranega mesta ob prijavi.

KAJ POTREBUJETE ZA VADBO
Podlogo za jogo in deko (ki jo lahko zložite in na njej sedite pri sedečih položajih, jo podložite pod ramena in komolce pri sveči in se z njo pokrijete med sprostitvijo). Oblecite se v udobna oblačila in po možnosti v več plasti, da se lahko slečete, če vam bo vroče ali oblečete, če bi vas zeblo. Vadili bomo bosi ali v nogavicah.

Če niste prepričani kakšna naj bo podlaga za jogo, lahko za prvič uporabite tudi armaflex oz. podlago za na plažo. Na prvi vadbi pa boste spoznali kakšna joga blazina je primerna.

Napotki za vadbo joge.