Joga za športnike

Je odlična komplementarna vadba profesionalnim in rekreativnim športnikom, še posebej posameznikom, ki se ukvarjajo s katerim od dinamičnih športov kot so tek, kolesarjenje, triatlon, smučanje, dvigovanje uteži, saj ti pri svojih treningih zelo obremenjujejo določene mišične skupine in sklepe. S pomočjo joge mišice primerno raztezamo ali krepimo (npr.raztezanje zadnjih stegenskih mišic pri tekačih in kolesarjih), povečujemo gibljivost sklepov (npr. ramenskega obroča pri plavalcih), izboljšujemo ravnotežje ipd.

Redna vadba joge deluje pozitivno na izboljšanje srčno-žilnega in dihalnega sistema, povečuje moč mišic, njihovo gibljivost in prožnost, hitrejšo regeneracijo, izboljšuje ravnotežje, vpliva na boljšo koncentracijo in zavedanje telesa ter blagodejno vpliva na prebavni sistem in pomaga uravnavati zdravo telesno težo. Ima še vrsto drugih učinkov, ki pomagajo izboljšati tako psihomotorične sposobnosti kot druge dejavnike, ki lahko pripomorejo k boljšemu športnemu rezultatu.​

Vsak dela po svojih zmožnostih. Sam preceni do kod sežejo njegove/njene sposobnosti in se nauči spoštovati svoje fizične omejitve in dela na tem, da jih premaga.

Primerna za vse nivoje jogistov. Predhodne izkušnje niso potrebne.

Napotki za vadbo joge

LOKACIJA

  • Celje: domači studio (Lokrovec-Dobrova). Ob lepih dnevih lahko vadimo tudi kje zunaj na primerni travnati površini.
  • Maribor: trenutno ni razpisane skupinske vadbe
  • pri vas doma na območju Celja ali Maribora (individualna joga)