Joga za športnike /Celje/

Je predvsem pri izbiri jogijskih položaven (asan) prilagojena športnikom in je po stilu podobna hatha flow jogi. Je odlična komplementarna vadba profesionalnim in rekreativnim športnikom, še posebej posameznikom, ki se ukvarjajo s katerim od dinamičnih in vzdržljivostnih športov kot so tek, kolesarjenje, triatlon, smučanje, plezanje, tek na smučeh ipd., saj ti pri svojih treningih zelo obremenjujejo določene mišične skupine in sklepe. S pomočjo telesne jogiske prakse mišice primerno raztezamo ali krepimo (npr. raztezanje zadnjih stegenskih mišic pri tekačih in kolesarjih), povečujemo gibljivost sklepov (npr. ramenskega obroča pri plavalcih), izboljšujemo ravnotežje ipd.

Sestavljena je tako, da se lahko pridružite kadarkoli do zapolnitve prostih mest. Predhodne izkušnje niso potrebne. Primerna je tudi za začetnike. Poteka po osnovnih principih hatha joge. Na uri poleg telesnih položajev (asan), izvajamo tudi dihalne tehnike in enostavnejše tehnike sproščanja. Ves čas prakse smo pozorni na trenutek in povezanost giba in diha.

Težavnostna stopnja: lahkotnejša do srednja – primerna za rekreativne ali profi športnike, ki se z jogo srečujete prvič, začetnike ali nadaljevalce, ki želite poglobiti svoje znanje osnovnejših položajev in tehnik dihanja ter sproščanja.

Trajanje: 10. 2. 2020 – maj 2020

Facebook dogodek >

URNIK:

  • PONEDELJEK ob 17:45 do 18:45

LOKACIJA:

PRISPEVEK:

  • 20 € – promocijska cena za mesec FEBRUAR 2020 (3 termini)
  • za redno ceno preveri CENIK

PRIJAVA:

  • Preko spletne prijavnice in je popolna ob plačani vadnini, kar velja tudi kot potrditev rezerviranega mesta ob prijavi.

KAJ POTREBUJETE ZA VADBO
Podlogo za jogo in deko (ki jo lahko zložite in na njej sedite pri sedečih položajih, jo podložite pod ramena in komolce pri sveči in se z njo pokrijete med sprostitvijo). Oblecite se v udobna oblačila in po možnosti v več plasti, da se lahko slečete, če vam bo vroče ali oblečete, če bi vas zeblo. Vadili bomo bosi ali v nogavicah.

Če niste prepričani kakšna naj bo podlaga za jogo, lahko za prvič uporabite tudi armaflex oz. podlago za na plažo. Na prvi vadbi pa boste spoznali kakšna joga blazina je primerna.

Napotki za vadbo joge.

Redna vadba joge deluje pozitivno na izboljšanje srčno-žilnega in dihalnega sistema, povečuje moč mišic, njihovo gibljivost in prožnost, hitrejšo regeneracijoizboljšuje ravnotežje, vpliva na boljšo koncentracijo in zavedanje telesa ter blagodejno vpliva na prebavni sistem in pomaga uravnavati zdravo telesno težo. Ima še vrsto drugih učinkov, ki pomagajo izboljšati tako psihomotorične sposobnosti kot druge dejavnike, ki lahko pripomorejo k boljšemu športnemu rezultatu.​


Dodatne koristi joge:

  • povečuje moč
  • povečuje prožnost in mišični tonus
  • Izboljšanje koncentracije in fokusa misli
  • spodbuja telesno in duševno ravnovesje
  • razvija pravilnejšo držo telesa
  • zmanjšuje stres
  • spodbuja občutek sproščenosti in miru
  • povečuje zmogljivost pljuč za boljše dihanje