Skupinska joga

Trenutno zaradi razglašene epidemije in vladnih ukrepov za zajezitev epidemije jogo v studiu izvajamo v okrnjenem obsegu in v skladu z navodili NIJZ. Preverite urnik >

Še vedno pa poteka in bo potekala tudi nadalje ONLINE JOGA, tako da vabljeni, da se nam pridružite in izvajate jogo v udobju svojega doma in takrat ko vam zapaše.


Joga, ki jo izvajamo pri Lotus yogi izhaja iz hatha joge, ki predstavlja osnovo moderne joge. Podrobneje pa jo po stilu lahko opredelimo kot vinyasa flow jogo. Gre za fizično intenzivnejšo vadbo joge. Vinyasa pomeni točno določeno zaporedje jogijskih položajev, ki jih izvedemo med posamičnimi asanami in s tem postane vadba bolj dinamična. Vinyase segrevajo in skozi potenje razstrupljajo naše telo, odpravljajo energetske blokade in stimulirajo pretok življenjske energije (prane) po telesu. Velika pozornost namenjamo pravilnemu dihanju, kar poveča nivo kisika v krvi, segreva telo, izboljšuje kapaciteto pljuč in koncentracijo. Koncentracija na dih posledično utiša naše misli in nam pomaga, da se osredotočamo na zdajšnji trenutek in smo popolnoma osredotočeni nase in na samo vadbo.

Osnova katerekoli uri na urniku je tako enaka, prilagaja se “le” pristop k načinu podajanja jogijske vsebine, katere tempo je lahko počasnejši, nižje fizično intenziven in primeren za tiste, ki želijo doseči sprostitev skozi umirjanje (ta je primeren tudi za čiste začetnike) ali hitrejši, ki je bolj primeren za jogiste z nekaj jogijskimi izkušnjami, saj lažje sledijo bolj dinamični in fizično intenzivnejši vadbi in želijo doseči sprostitev in odklop skozi bolj telesen aspekt joge.


🌟 VINJASA FLOW JOGA 1, 1-2, 2: med jogijskimi položaji prehajamo tekoče in povezano. Z izbranim zaporednjem asan ohranjamo ravnotežje med krepilnimi in razteznimi položaji. To ogreva telo in deluje blagodejno na pravilno poravnavo mišic in hrbtenice, da lahko energija prosto teče. Vadba je lahko počasnejša ali hitrejša, odvisno od stopnje. Več >

🌟 JOGA ZA ZAČETNIKE: kot že nakazuje ime, je Joga za začetnike namenjena popolnim začetnikom v praksi joge. Na tej vadbi je tempo umirjen, intenzivnost fizične vadbe je nižja, spoznavamo osnovne dihalne tehnike in načine sproščanja. Veliko je ponavljanja, razlage in popravljanja. Več >


Redne skupinske vadbe so sestavljene tako, da se lahko pridružite kadarkoli do zapolnitve prostih mest. Preverite urnik. Višino prispevka za vadnino najdete na ceniku.

V kolikor ne veste kateri bi se pridužili, nas konktaktirajte in skupaj bomo našli primerno izbiro za vas.


Naše jogijsko obdobje za sezono 20/21 je sestavljeno iz naslednjih obdobij oz. semestrov:

  1. promocijska 2 tedna: 14. 9. (pon) – 27. 9. 20202 (ned)
  2. jesenski semester: 28. 9. 2020 (pon) – 20. 12. 2020 (ned)
  3. zimski semester: 4. 1. 2021 (pon) – 28. 3. 2021 (ned)
  4. pomladni semester: 29. 3. 2021 (pon) – 20. 6. 2021 (ned)
  5. poletno obdobje: julij – avgust