Poletna joga 2021

Če želite začeti ali nadaljevati z jogo čez poletje, vzpostaviti in ohraniti disciplino gibanja, ustvariti močno in gibčno telo ter bister in umirjen um je letošnja poletna joga, prava zate. Jogirali bomo enkrat tedensko ob sredah zvečer v prijetni notranjosti nove dvorane v objektu Dvorane Golovec v Celju. Vadba je sestavljena in podana tako, da je primerna za širši krog vadečih, tudi začetnike. Začnemo 7. julija 2021. Predhodna prijava je obvezna.

URNIKSREDA
ura19:00 – 20:00
(studio)
CENIK1 mesec
(julij ali avgust)
2 meseca
(julij in avgust)
Joga (1x tedensko)25 €45 €
Posamični obisk vadbe v studiu je 10 €. Prvi poskusni obisk 5 €.

Veljavnost poletne karte: 7. 7. – 25. 8. 2021. Cena poletne karte je AKCIJSKA, zato nanjo ne veljajo nobeni popusti, neporabljeni obiski se ne prenašajo naprej, ni je možno prenesti na drugo osebo, vračilo že vplačane vadnine ni možno (npr. če naknadno ugotovite, da ne boste mogli koristiti obiskov).


Facebook dogodek >


 Kako poteka vadba joge?

Vadba se začne z začetnim umirjanjem, ko se povežemo s svojim dihom in ogrevalnimi vajami, sledi pozdrav soncu (surya namaskar), telesne vaje (asane) in zaključek s sproščanjem (shavasana). Večina vadb je primerna za vse nivoje tudi začetnike.

Joga se izvaja po osnovnih principih hatha joge in v stilu vinyasa flow joge, ki je ponavadi bolj dinamična, a je lahko tudi umirjena, saj jo lahko izvajamo bolj počasi in nežno z več razteznimi položaji ter tako zmanjšamo stopnjo intenzivnosti. Z izbranim zaporednjem asan ohranjamo ravnotežje med krepilnimi in razteznimi položaji. Med jogijskimi položaji prehajamo tekoče in povezano. Vinyasa pomeni točno določeno zaporedje jogijskih položajev, ki jih izvedemo med posamičnimi asanami in s tem postane vadba bolj dinamična. Vinyase segrevajo telo, delujejo blagodejno na poravnavo mišic in skozi potenje razstrupljajo naše telo, odpravljajo energetske blokade in stimulirajo pretok življenjske energije (prane) po telesu. Velika pozornost namenjamo pravilnemu dihanju, kar poveča nivo kisika v krvi, segreva telo, izboljšuje kapaciteto pljuč in koncentracijo. Koncentracija na dih posledično utiša naše misli in nam pomaga, da se osredotočamo na zdajšnji trenutek in smo popolnoma osredotočeni nase in na samo vadbo. Vadba je lahko počasnejša ali hitrejša, odvisno od skupine vadečih.