Vinjasa flow joga

je stil joge, ki izhaja iz hatha joge. V osnovi gre za fizično vadbo joge, ki je ponavadi bolj dinamična, lahko pa tudi precej umirjena, saj jo lahko izvajamo bolj počasi in nežno z več razteznimi položaji ter tako zmanjšamo stopnjo intenzivnosti. Med jogijskimi položaji prehajamo tekoče in povezano. Z izbranim zaporednjem asan ohranjamo ravnotežje med krepilnimi in razteznimi položaji. Asane povezujemo z vinyasami, ki segrevajo telo, delujejo blagodejno na pravilno poravnavo mišic, skozi potenje razstrupljajo in stimulirajo pretok življenjske energije skozi naše telo. Običajno se začne z začetnim umirjanjem, ko se povežemo s svojim dihom in ogrevalnimi vajami, sledi pozdrav soncu (surya namaskar), telesne vaje (asane) in zaključek s sproščanjem (shavasana).

Vadba je sestavljena tako, da se lahko pridružite kadarkoli med letom (v studiu do zapolnitve prostih mest).

Stopnja fizične aktivnosti posamezne vadbe so na urniku označene s številko:

  • 1 – lahkotnejša: je še posebej primerna za čiste začetnike. Na tej vadbi je tempo umirjen, intenzivnost fizične vadbe je nižja. Prehajanje iz ene asane v drugo je počasnejše, dosti je ponavljanja, natančnejše razlage in popravljanja. Primerna je tudi za tiste, ki jim joga predstavlja edino fizično aktivnost in so telesno manj vzdržljivi ter za tiste, ki želijo ponoviti osnovne jogijske položaje in dihalne tehnike.
  • 1-2 – lahkotnejša do srednja: je primerna za vse nivoje, tako za začetnike kot izkušene jogiste
  • 2 – srednja: primerna je za jogiste, ki imajo za sabo vsaj že kakšno leto jogijskih izkušenj, poznajo osnovne asane, saj vadba hitreje prehaja iz ene asane v drugo, je bolj dinamična z manj verbalne razlage in tudi za tiste, ki ste telesno bolje pripravljeni in si želite fizično intenzivnejše vadbe.