Vadbe


Hatha flow joga 1-2 (za vse nivoje)

Ura je zasnovana tako, da na začetku pozornost namenjamo postopnem prebujanju in zavedanja telesa in diha. Vadbo nato stopnjujemo s prehodi med različnimi jogijskimi položaji (asanami) in zadrževanjem le–teh. Ura je vodena z nazornim prikazom in jasnimi napotki, kako pravilno izvesti položaj. Vadbo zaključimo z nekaj minutnim sproščanjem ob vonju eteričnih olj ter jo na koncu zaokrožimo z izbrano dihalno tehniko (pranayamo).

Vadba je primerna za vse nivoje, tudi začetnike, ki imate z jogo manj izkušenj (več kot pol in manj kot leto dni redne vadbe). Skupini se lahko priključite kadarkoli.

Hatha flow joga 2 (nadaljevalna)

Vadba povezuje jogijske položaje, dihanje in umirjanje ter osredotočanje uma. Prepoznavamo svoje fizične in umske potenciale, medtem ko urimo pozornost, moč, gibčnost in sproščanje. Začnemo z nežnim ogrevanjem, sledi srednje intenzivna vadba asan in vinjas, kjer se dobro razmigamo in pogrejemo, zaključimo z raztezanjem in dihalnimi vajami.

Vadba je primerna za vse tiste, ki ste že obiskovali naše vadbe joge, redno prakticirate jogo že vsaj kakšno leto ali dve in poznate osnovne jogijske asane. Skupini se lahko priključite kadarkoli.

Hatha flow joga 1 (začetna)

Na jogi z za začetnike (oz. začetni vadbi joge) vas bomo seznanili z osnovnimi jogijskimi položaji, njihovimi imeni in pravilnimi poravnami. Ura je zasnovana tako, da na začetku pozornost namenjamo postopnem prebujanju in zavedanja telesa in diha. Ura je vodena z nazornim prikazom in jasnimi napotki, kako pravilno izvesti položaj. Vadbo zaokrožimo z nekaj minutnim sproščanjem ob vonju eteričnih olj ter na koncu zaključimo z dihalnimi vajami. Več >

Vadba je primerna za čiste začetnike, torej vse, ki se z jogo šele začenjate spoznavati. Vadili boste v skupini s samimi začetniki.

Joga za moške

Večina vadb joge je namenjena tako moškim kot ženskam, zato boste morda moški bolj izkoristili svojo vadbo, če se pridružite jogi namenjeni moškim. Prednost joge samo za moške je, da so izbrani jogijski položaji (asane) grajeni okoli ciljev pomembnim moškim. Med njimi so asane za povečanje gibljivosti v ramenskem obroču, stabilizacijo trupa in izboljšanje splošne gibljivosti, ki je že v osnovi pri moški veliko slabša kot pri ženskah.

Vadba je primerna za vse nivoje, tudi čiste začetnike, saj se prilagaja znanju vadečih. Skupini se lahko priključite kadarkoli.

Joga po službi

Joga po službi bo odlično porabljen čas za sprostitev po (prevečkrat napornem) delavniku. Jogijski položaji, ki zmanjšujejo stopnjo stresa, so kot nalašč za vse, ki se po odhodu iz službe počutite izmučeno, ste nervozni in/ali slabe volje. Z vajami sproščanja, krepitve, raztezanja, dihanja in osredotočanja pridobimo močno voljo, sproščen um, krepko in gibko telo, negativne misli pa nadomestijo nove, prijetne in umirjene misli.

Začnemo z nežnim ogrevanjem, sledi nežna do srednje intenzivna vadba asan in vinjas, kjer se dobro razmigamo in pogrejemo, zaključimo s končnim sproščanjem in dihalnimi vajami.

Vadba je primerna za vse nivoje jogistov, tudi čiste začetnike in se prilagaja znanju vadečih. Skupini se lahko priključite kadarkoli. Več >

Joga za sprostitev

To jogijsko razvajanje si bomo privoščili enkrat mesečno in sicer vsak 3. petek v mesecu. Ne gre za redno vadbo, ampak enkraten mesečni mini dogodek, saj bo trajal 90 minut. Zelo sproščeno, primerno petkovemu vzdušju, bomo spoznali veliko elementov joge (ne samo asane ;)). Začeli bomo s sproščenim uvodom in se že takoj predali prijetnemu vonju eteričnih olj. Z začetnim zavedanjem diha bomo počasi umirjali misli in telo. Se počasi ogreli z nežnimi ogrevalnimi vajami, prešli na jogijske asane s katerimi bomo krepili in raztezali mišiče celotnega telesa in predvsem hrbtenice. Zadnjo tretjino vadbe bo predstavljala sprostitev ob nežni zvočni kopeli in vonju eteričnih olj. Zaključili bomo z dihalno tehniko in tako zaokrožili celotno jogijsko izkušnjo ob (ponavadi napornem) koncu tedna.

Vadba je primerna za vse nivoje, tudi čiste začetnike in se prilagaja znanju vadečih. Skupini se lahko priključite kadarkoli. Več o >