Vadbe

Joga v studiu

Vadbe potekajo v Celju. Sestavljene so tako, da se lahko pridružiš kadarkoli do zapolnitve prostih mest.

Online joga

Vadiš lahko preko Faceook-a v živo ali po posnetku v udobju svojega doma in takrat ko ti odgovarja. Vadba je primerna tako za začetnike kot izkušene jogiste.

Individualna joga

je način, ko jogijsko prakso prilagodim tvojim željam, času, namenu ali cilju. Gre lahko za delo ena na ena ali za manjšo skupino. 


🌟 Kako poteka vadba joge?

Vadba se začne z začetnim umirjanjem, ko se povežemo s svojim dihom in ogrevalnimi vajami, sledi pozdrav soncu (surya namaskar), telesne vaje (asane) in zaključek s sproščanjem (shavasana). Večina vadb je primerna za vse nivoje tudi začetnike.

Joga, ki jo izvajam izhaja iz hatha joge, ki predstavlja osnovo moderne joge. Podrobneje jo po stilu lahko opredelimo kot vinyasa flow jogo, ki je ponavadi bolj dinamična, lahko pa tudi precej umirjena, saj jo lahko izvajamo bolj počasi in nežno z več razteznimi položaji ter tako zmanjšamo stopnjo intenzivnosti. Z izbranim zaporednjem asan ohranjamo ravnotežje med krepilnimi in razteznimi položaji. Med jogijskimi položaji prehajamo tekoče in povezano. Vinyasa pomeni točno določeno zaporedje jogijskih položajev, ki jih izvedemo med posamičnimi asanami in s tem postane vadba bolj dinamična. Vinyase segrevajo telo, delujejo blagodejno na poravnavo mišic in skozi potenje razstrupljajo naše telo, odpravljajo energetske blokade in stimulirajo pretok življenjske energije (prane) po telesu. Velika pozornost namenjamo pravilnemu dihanju, kar poveča nivo kisika v krvi, segreva telo, izboljšuje kapaciteto pljuč in koncentracijo. Koncentracija na dih posledično utiša naše misli in nam pomaga, da se osredotočamo na zdajšnji trenutek in smo popolnoma osredotočeni nase in na samo vadbo. Vadba je lahko počasnejša ali hitrejša, odvisno od skupine vadečih.